Next Section

Previous Section

 
 IАКО.....................1
боiа не се држеше iако за колцата и малу 3016
 
 КАКО.....................177
1903 Предгоор Секоi чоек како член на некоiа обшчина 8
набркуат разни неканени гости како бугари грци и срби 96
Турциiа оти неiното остааiн'е како европеiцка држаа стрек'ат во 106
религиознонационални и економцки нужди како и на тоа шчо 126
воведат тиiа не сет како мисл'ат мнозина само игра 132
можат да бидат закопани како шчо iет закопан берлинцкиiот 142
за однапред И после како и до сега пак 162
комитетите коiи шчо состауат како држаа во држаа ке 202
наiважните за нас прашаiн'а Како последуач на идеiата за 214
за македонцките работи Турциiа како шчо се видит како 244
како шчо се видит како да се наiде на 246
друго они во биднината како и во сегашното видеа 288
и сега си зборуат како шчо си зборуало и 344
работа зар iет докажано како два и два 4 352
на вера и народност Како можит комитетот да докажит 374
Не iет ли iасно како бел ден оти брканицата 392
се забораат и то како се изражуваа во европеiцките 420
можеме да го велиме како сакаме но во деiствителност 452
да покажам по iасно како реформите можат да побугарат 458
се запитуваат по тамо како ке узнаiат коiе iет 464
областа Зборуваат при тоа како шчо беше во Источна 470
гледишча на македонцкото прашаiн'е како србцкото грцкото влашкото руското 488
на Македониiа се iавит како резултат на сегашното востаiан'е 540
на бугарите зашчо комитетот како шчо видофме по горе 542
мотивите и самото движеiн'е како шчо се сакат ним 582
да видат и разберат како iет истината Комитето се 584
консулите не осветуат работите како шчо сет Но ако 584
ако се осветат тиiе како шчо сет то не 586
На автономиiата се гледат како на преодна степен кон 600
на Бугариiа Автономна Македониiа како пат по коi шчо 624
сомнуаiн'е оти србцките интереси како и интересите на Кара 634
на македонцкото прашаiн'е коiе како да iет само во 636
праедноста Но таiа праедност како шчо рекофме се разбират 640
ама не било така како шчо мислефме ниiе И 668
на востааiн'ето iет iасен како бел ден То от 670
управлеiн'ето на комитето Комитето како таiна организациiа се боiеше 676
на политичното положеiн'е После како се видит они мисл'ат 698
И сите друзи раководци како Радев Станишев Караiовов и 704
нуждаат во земелен надел како шчо беа сел'аните наделени 736
пропаганди и турцките сколиiи како задолжителен предмет Тоа наречiе 760
покажит од заинтересуаната пропаганда како бунт со државна боiа 774
се обрнат до консулете како до третеiцки судиiи Ако 776
политични и национални цели како шчо iет сега во 792
поекето случаiи да служат како орадиiе за национали и 796
културни од нас а како таквиiа само тиiе ке 916
години од Австриiцката окупациiа како ке зафатат македонците без 928
востааiн'е iет многу поучно како за нас исто така 940
воiска не iе доста како шчо не iет доста 944
обiединуаiн'ето на таiа интелегенциiа како во самата Македониiа така 960
со такви мисли Коi како сакат нека речит нека 984
само на частни лица како мене но и на 986
Зар не iет iасно како бел ден оти предстаители 1008
национален колку религиозен характер Како та iет опустошител'на во 1056
културно ниiе и тогаi како и сега ке требит 1090
По сите тиiа сообразуан'а како и по полната убеденост 1094
наiдат Силите за нужно како раширеiн'е на израбогениiо проект 1104
но от сега от како си испитаа бугарцките дипломати 1128
погледат на тоа согласуаiн'е како на неизбежно зло Сегашниiот 1130
македонците и тоi центр како и самите македонци да 1148
мусул'маните гледаа на рисiаните како на л'уг'е рамни ним 1162
да гледаат на рисiаните како на по долна раса 1166
во Македониiа Особено патриархиiата како устаноа вселенцка требит да 1174
да престанит да посталуат како устаноа со грцки характер 1174
да гледаат на неiа како на орадиiе на грцката 1184
со iедна нездрела предприiимачка Како младите л'уг'е кои предпочитаат 1222
до сега не живеiки како оддл'на националнорелигиозна iеденица се 1228
себе и своiо народ како на iеден младенчески народ 1232
иеполнуан'е планоите на организациiата Како можит нашата интелегенциiа да 1266
македонцки народности Но главно како шчо напомниф пак по 1270
развиiаiн'ето на iеден народ како народ По степента на 1274
ке можит да послужит како жива народна енциклопедиiа во 1300
кон много науки мачни како старите iазици но шчо 1320
за нас лично а како членои народни ке требит 1322
на своiот народ прво како одделна iединица после во 1344
народи и наi после како член на словенцката фамилиiа 1346
востааiн'е да ни послужит како iеден урок на нашиiот 1372
сме се образуале и како сме се до сега 1374
пролиената крв да послужит како завет мег'у живите коiи 1374
и видофме од бугарите Како ви се чинит али 1472
сет за нас македонците како прародител'цки греф коiи ке 1506
не се разочаруваа така како шчо се разочаруваа во 1514
поддржуваа од Бугариiа а како да зафатиiа да се 1530
да се осашчествуваат Бугариiа како покоiниiот србцки крал' Александр 1530
настоiааше да се воведит како ноиiот политичен фактор на 1544
и 56 години како се отрезвиiа бугарите од 1550
политичните партиiи клеветеа Русиiа како неприiател'ка на Бугариiа и 1558
ке не болит глаата како шчо и не болит 1594
произведе клаiн'ето во Македониiа како шчо го произведоа во 1606
iет г Станчев iедно како частно лице друго како 1712
како частно лице друго како дипломат и трек'о како 1712
како дипломат и трек'о како дипломат на наi важното 1712
место од сето време како знаiам за него имат 1714
многу утешен зашчо он како да покажуат постоiанство во 1716
iедно зашчо и србите како и бугарите сет словени 1752
македонци во Бугариiа и како наi голема награда за 1798
име да ни послужит како центр около кого ке 1812
народните идеали служит само како сколиiа во коiа окрепнуат 1848
ценит народните идеале и како чоек без определена цел'а 1852
слободен жиот се iавиiа како народ без традициiи народни 1864
Значит Бугариiа се iави како држаа во вид на 1866
на изучааiн'ето на себе како членои на iедна таткоина 1876
себе и нашите интереси како и на балканцките народи 1882
науки и изучаваат Изучаваат како стредство за достигаiн е 1924
перо и дипломатиiа сите како iеден чоек одат по 1932
признаiиме да србцкиiот шовинизм како резултат на основно изучените 1938
во 14 век Како и да iет но 1950
на место национализм социализм како шчо го праела тоа 1952
не избиiат от положеiн'ето како маiмуни да копираме бугарцките 1954
земiишче и за тоа како што се имат скоро 1994
македонците собитиiата шчо послужиiа како причина да се пробудит 2002
имено во таков смисол како шчо го упоменаф т 2016
нивна Једните си викаат како свидетели за спраедлиоста на 2044
а обiединуаiн'ето беше важно како стредство за достигуаiн'е политична 2054
Видните македонци револ'уционери сепаратисти како Дел'чев беа само ученици2080
оти сите тие народности како и сите саседни балканцки 2110
председател'ствувани од него Сарафов како председник на Врховниiот комитет 2126
комитеот на ЦончевМихаiловцки како егоична и добиiа во 2140
него на нас гледаа како на iедна неопределена маса 2168
изиграа и го употребуваа како средство во своите цели 2190
беше напраено против Бугариiа како мнима подстрекател'ка на македонците 2204
за пропагандираiн'ето на идеiата како ке проникнит таiа во 2288
таiа во народот и како ке се поддржуат во 2288
со ноото течеiн'е Но како ви се чинит али 2368
да се истаат или како нешчо стредно мег'у србите 2466
или македонцки словени или како срби Првата теориiа имаше 2466
затворен входот во Македониiа како и со сите тиiе 2468
сет исто таквиiе срби како и бошн'ацие црногорците и 2474
и да iет србите како iеден сите ке се 2480
имат предстаители од науката како проф проф И А 2488
гледаат на македонцките наречиiа како на одделен предстаител' на 2488
со ниф инак осем како со праи и чисти 2494
со заминуаiн'ето во Македониiа како србцки чиновници и органи 2524
пат не се осек'аа како срби или србомани особено 2526
Србиiа и бараа пат како ке се можит да 2552
да гледаат на себе како на македонци со своiи 2588
сакаа не да служат како орадиiа за србцки цели 2590
да употребат србцката политика како средство за достижеiн'е на 2590
другата Тоi си припаметуат како во iедната сколиiа го 2600
и непродадената македонцка интелегенциiа како шчо и iет резултат 2658
от книга и знаiефме како л'уг'е шчо сакаат да 2680
нас гледаат на себе како на бугари и соiединуваат 2734
ке се развиiат веке како течеiн'е напраено специално против 2776
Србиiа во македонцкото прашаiн'е Како преодни стадиiи кон полното 2788
работа политична и дуовна Како се односуале они кон 2826
делои или народни групи како напр индоиранцка или ариiцка 2870
подразделиiа на iазични фамилиiи како индиiцката иранцката или персиiцката 2872
досега гледале на македонците како на бугари то зашчо 2882
прилики тоа го сакаат како шчо сакале некоаш образуаiн'ето 2886
iужнословенцки iазици не гледат како на три целини точно 2908
целини точно разграничени а како на верига дробни наречиiа 2908
сливаат iедно во друго како шчо влизаат колцата во 2908
преселиiа на Балканцкиiо полуостров како готови оддел'ни целини то 2914
исто таква неминуана необходност како шчо беше неминуана необходност 2934
употребуаше од македонцките словени како географцки термин за покажуаiн'е 3022
или бугарцка Во Македониiа како и во секоiа друга 3046
врзани iедно со друго како колцата во iедна верига 3052
имат исто таква разлика како и мег'у чешкиiот и 3072
наречиiе сега се гледат како на таi типично и 3094
можит да се разгледуат како нешчо оддел'но од ниф 3154
Стара Србиiа Но от како шчо се искл'учат тиiе 3188
етнографцка iединица но пак како ниiе сега можиме да 3210
Ниiе се велеме бугари како шчо iеден чоек се 3216
само оно се употребуаше Како и да iет важно 3250
Но за тоа име како за наше народно ниiе 3252
70 кралеи и банои Како се велеше таiа воiска 3364
свет срби после истапифме како србцки подаiници и наi 3376
турците се кажуафме така како да не се расрдит 3402
народно самосознаiн'е Името бугарин како се видит до полоината 3438
биiат со турчинот но како рекол Господ да загубиме 3446
се упоминуаше името бугарцка како историiцки reliquium но употребуваа 3500
со него и ниф како шчо ке му се 3786
можит да се изучит како сегашните вариации се добиiа 3820
по голема литература Историiата како на нашиiот исто така 3824
отстапат место на централното Како шчо во iедна држаа 3858
централно положениiе коiе iет како во географцки така и 3898
Во зависност от тоа како се имат развиiано iеден 3986
книжниiот iазик и праописот како iедниiо така и другиiот 4000

Next Section

Top of Section